tirsdag den 3. juni 2014

Vi har de lækre produkter, du ikke kan finde andre steder

”Årh mor – må jeg ikke godt få sådan en mus? Den er så SØØØD”, lyder det fra min 7 årige datter, der har fundet de fantastiske dyr fra Züny på hylden i Limedinbolig.dk. Og jeg kan godt forstå, hun får længselsfulde øjne. De ER virkelig fine!


Züny's dyr i kunstlæder adskiller sig fra mange andre dyre-produkter med deres finesse. Selvom de er enkelt fremstillet, har de meget fine detaljer. Og det er kvalitet, man kigger på. Züny-dyrene gjorde allerede for et par år siden deres indtog på vores egne bogreoler – og nu vil vi gerne dele dem med dig. De er ikke så lette at finde i almindelige butikker. Jeg ved ikke hvorfor, for de har en meget bred appel. Både børn og voksne forelsker sig let i disse fine dyr. Jeg selv er helt solgt!

Det er faktisk en helt bevidst strategi at præsentere dig for produkter, der ikke står på hylden i hver eneste butik med boliginteriør. Der findes et utal af lækre produkter og accessories til boligen som ikke har fundet fodfæste i byens gågader endnu. Dem vil vi gerne vise dig. Når man arbejder med boliginteriør og trends er det nemlig vigtigt at være på forkant med udviklingen og vise dig de produkter, der kan gøre din bolig til noget særligt. Et sted du er stolt af, og hvor du føler dig hjemme. Hold derfor gerne øje med de nye mærker og produkter, vi præsenterer løbende i webshoppen. Vi kan varmt anbefale dig at kigge nærmere på Umlaute, der har nogle fantastiske, unikke ting - og We:Do:Wood, hvis du er til bæredygtigt design.

Der dukker helt sikkert også noget op, som du kan forelske dig i.

Mange hilsner

Dorthe



   '
 Se fx den betuttede Züny Cicci Ugle og den lille nuttede Züny baby elefant. De er da fantastiske!


Hvem ville ikke gerne hænge sin jakke på denne lækre Camouflage wallhanger fra Umlaute? Min jakke vil passe PERFEKT til den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar