lørdag den 7. juni 2014

Rabatter der batter. Det har vi!

Er du klar over, at Limedinbolig.dk hver søndag sætter vi 3 udvalgte varegupper ned med mindst 30%? Og følger du med på Facebook og Instagram, hvor vi ofte kører konkurrencer og lancerer tilbud på bestemte varegrupper og produkter?


Personligt bruger jeg en stor del af min fritid på sociale medier. Jeg har mobilen med i køkkenet, jeg surfer på nettet, mens jeg slapper af i sofaen, jeg har sågar min iPad med, når jeg putter den lille, som stadig ikke har lært at falde i søvn alene. Facebook og Instagram er det moderne menneskes bedste tidsfordriv. Kender du mon det?

Så hvorfor ikke bruge tiden på at blive inspireret til, hvordan du kan indrette boligen? Eller finde gaver til den næste familiefest, mors dag, konfirmation, værtindegave osv. Vi har det hele på limedinbolig.dk

Facebook og Instagram kommer vi hver eneste uge med masser af inspiration, og der lanceres løbende forskellige kampagner, tilbud og konkurrencer. Alt du skal gøre for at få del i dette er at finde os på Facebook og give os et Like. Så havner alle de gode nyheder automatisk på din Facebook side. Eller følg os på Instagram, hvor vi også er meget aktive. Vi ses online!

Mange hilsner

Dorthe

Se masser af inspirerende billeder på Instagram







Ingen kommentarer:

Send en kommentar