mandag den 9. juni 2014

Hvilke ting ville du fylde hjemmet med, hvis du frit kunne vælge?

Kan du huske, da du flyttede hjemmefra? Min niece bliver student lige om lidt, og hun er på boligjagt i Aalborg efter en lille lejlighed, hvor tingene ikke falder ned fra væggen, og det ikke drypper gennem loftet. Hvilke ting drømmer hun mon om at indrette lejligheden med?


Limedinbolig.dk har fokus på dansk design og kvalitet. Men det betyder ikke, at det kun er folk med guld på kistebunden, der har råd til at handle i shoppen. Vi har mange lækre produkter, der ikke koster alverden – og som vil pynte i enhver studenterbolig. Fra House Doctor har vi fx masser af ting til skrivebordet, køkkenet og badeværelset; desktop-set, vaser, grydelapper, opbevaringskasser osv. You name it.

Og til studentergaven, som måske gerne må være lidt dyrere, har vi sengesæt fra ferm LIVING, lamper fra Snowpuppe, lysestager og puder fra Areaware, vaser og keramik fra Casalinga og meget mere. Der er nok at tage af. Tænk hvis man kunne få lov at indrette sin egen første bolig med lige præcis de ting, man havde lyst til.

Jeg ville vælge en lys blå sofa fra Sentou til stuen. I gangen ville jeg have en kobber camouflage wall hanger fra Umlaute til jakker. I køkkenet ville jeg vælge de lækre tallerkener og kopper fra Casalinga Mezzo. Og i soveværelset ville jeg helt sikkert have sengetøj fra ferm Living og lysestager fra House Doctor. Ih, det ville blive et lækkert hjem! Hvad mon du drømmer om i din bolig?

Mange hilsner
Dorthe

 Se det fine Desk top set far House Doctor. Passer perfekt til enhver studenterbolig - og det er billigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar