mandag den 19. maj 2014

Kom med bag kulisserne i Danmarks bedste webshop for boliginteriør: www.limedinbolig.dk

Følg vores arbejde med at finde nye lækre varer som rammer plet hjemme hos dig. Bliv inspireret af vores billeder og fokus på nye trends. Og se hvordan det hele hænger sammen med familieliv og fremtidsdrømme.


Lad mig starte med at sige det rent ud: Hold op hvor er det et spændende nyt kapitel, vi har kastet os over. Limedinbolig.dk er realiseringen af et ønske, vi længe har haft. Min mand, Nicolai, har arbejdet med design, trends og udvikling hele sit liv, og han har altid fingeren på pulsen omkring disse ting. Jeg selv er nybegynder på området, men jeg har samme interesse for webshoppen, som han har – og hver dag glæder vi os til at se, hvilke varer, der kommer hjem og til at finde på nye måder at inspirere dig på online.

Vi er en familie med grønne værdier – og på sigt vil du se flere ”grønne” produkter i webshoppen. Foruden Nicolai og jeg selv består familien af to børn, Sara på 7 år og Magnus på 2. Af samme årsag har vi placeret webshoppen i vores egen baghave. Det er en let og praktisk måde at få hverdagen til at hænge sammen.

I fremtiden vil du her på bloggen se oplæg fra mig, som fortæller om livet med webshoppen. Og oplæg fra Nicolai der fortæller om trends og produkter, som du simpelthen MÅ eje. Vi glæder os til at inspirere dig!

Mange hilsner
Dorthe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar